מהן היתרונות של דלתות פלדלת רב בריח

מערכת שורש  י חשוון, תשפא  10/28/2020

בחרו את הדלת המתאימה לבית לכם ותיהנו מכל היתרונות שלה
.......................

מהן היתרונות של דלתות פלדלת רב בריח

כיום כמעט ואין התלבטות בעת אשר באים לבחור את הדלת לבית. כמעט כולם בוחרים באופן אוטומטי את דלתות הרב בריח.

יש בהן בדלתות הללו הרבה מאוד יתרונות אשר מובילות לבחירה אוטומטית דווקא בהן, במיוחד כאשר מדובר בדלתות הכניסה של הבית.

נלמד מעט על היתרונות של דלתות פלדלת רב בריח ונבין טוב יותר למה לא כדאי לוותר עליהן.

בטיחות וביטחון

הדבר הראשי והחשוב ביותר אשר עליו יש לתת את הדעת בעת הבחירה בדלת זוהי בעצם המטרה של הדלת. המטרה של הדלת היא לשמור על הביטחון של בני הבית מפני פורצים, מפני גורמים פליליים ובאופן כללי אמורה הדלת המוגפת ליצור תחושה של ביטחון מלא. ברור כי הבית יהיה גם בטיחותי יותר כאשר לא תהיה כל דריסת רגל אל הבית ללא שבני הבית יפתחו את הדלת מרצונם.

יופי מבית ומחוץ

פעמים רבות אנחנו יכולים להתרשם ממראה הבית מבחינה חיצונית ולהבין מה מצפה לנו בפנים. על פי רוב תהיה זו דלת הבית שתעיד יותר מכל על מה שקיים ומתחולל מאחוריה. כי בבית בו משקיעים ביופי לצד איכות ויוקרה, לא יזניחו את הדלת והיא תהיה מרשימה ויפה.

חשוב לזכור את הנתון הזה בעת בחירת הדלת כאשר היא איכשהו אמורה להתכתב עם הרמה העיצובית של הבית ועם סגנון הרהיטים בבית.

דלת עם בריחים

מה זה בעצם הדלת הזו שהיא מכונה 'רב בריח'? דלת רב בריח היא דלת שיש בה מספר בריחים מלבד הבריח המרכזי במנעול המרכזי שלה. ישנם הבריחים הננעצים במשקוף בחלקה העליון ויש את הבריחים הננעצים בחלקו התחתון של המשקוף. מלבד זאת ישנו הבריח במורד המשקוף של הדלת כאשר כל הבריחים יחד מבטיחים נעילה מלאה של הדלת שהופכת להיות עמידה בפני ניסיונות פריצה.

ברור כי רק דלת כזו תעניק את מלוא הביטחון והתחושה כי אכן יושבי הבית מוגנים באופן מלא ויש להם את הפרטיות המלאה כאשר הם נמצאים מאחורי הדלת המוגפת והנעולה.

דלת יפה לאורך זמן

אז ברור כי דלת פלדלת רב בריח היא דלת חזקה שאמורה לתת מענה לאורך זמן. אך חשוב לתת את הדעת גם לצבע או לציפוי של הדלת. יש דלתות פלדלת המתקלפות מהר, יש דלתות הממוקמות באזורים שטופי שמש ועל כן הציפוי שלהם דוהה, מתקלף, נהרס ומאבד לגמרי מיופיו. על כן חשוב לשים לב ולבחור בדלתות מהדור החדש. אלו הן דלתות שלא מצופות רק בטפט שעשוי להתקלף ולהיהרס מהר. כיום נעשית הצביעה של הדלת בתנור כאשר מדובר בצבע שלא ייעלם עם הזמן.

הצביעה המלאה היא חלק מהדלת והיא נשארת כך לאורך זמן.

אז בחרו את הדלת המתאימה לבית לכם ותיהנו מכל היתרונות שלה.

להזמנת דלתות פלדלת לחצו כאן.